Sunday, May 3, 2009

Last Reminder-call for payment

Pls make your payment by end of dis week....
stok dah nk smpi ...( supposed last week./..delay due to kastam vet...eiii tensen tul...)
so Insyallah by dis Friday I akan cuba sedaya upaya settlekan delivery u all nyerr

kepada yg COD & self pick...i akan call once stok smpi
kepada sesapa yg call byk kali tk dpt last week...
sowila...i nyer bateri hp flat....i on jek...pastu dia mati.... on jek ...mati...
so...seperti yg di sarankan....sila email jek...Insyallah saya akan balas....

kepada sesiapa yg tk ada order tapi interested nk tgk stok...
"sorry yea...bukan tak mo layan request korang!!! tapi order yg lain ni di utamakan...
sbb tu la booking order di buka...kalau tk booking jgnla merungut bila saya tk dpt nk layan!!!"

last but not least... kepada customer yg rasa saya tk profesional...!!!
saya mintak maaf byk2.... sbbnya saya ni bukan full time berniaga...
n paling yg nk saya tekankan.... saya tk penah tk layan customer saya in purpose,.....
selagi boleh saya akan layan sebaik mungkin......
(pelik ekkk...setau saya ....saya jarang berkasar dgn customer saya...mcm mana la isu ni boleh timbul.... tak paham sungguh!!!)

4 comments:

  1. darling.. den akan ke umah ko yek..payment COD okey

    ReplyDelete
  2. bila lg order akan diopen ek? (awat bahasaku lintang pukang nih??)

    -mama emma-

    ReplyDelete
  3. Kita pon nak order gak nih. Nanti nak kena jenguk slalu ler kat blog nih. Anw kalau ada spare tuh bolehlah war2 kan kat sini yer. Thanks.

    ReplyDelete
  4. keep up the good work.. dunia bisnes mmg byk cabaran.. cheers~!

    ReplyDelete