Monday, April 20, 2009

Announcement

Alice for girl- Red
Baya with Jigbits for boy

Alice for girls-Maroon


Butterscotch, red(shocking pink), maroon



Brown, Orange, cotton candy

Pink light, Butterscotch






Olivia
Gold, Red n Black

Athens for men
MAlindi

Olivia

MAlindi
Orange, Manggo, Turquise, Silver or grey, Gold n Black

Emmm.. less than 10 days we will get the stock
hopefully bykla stock2 yg sampai tu
Utk Crocs Lover....plz keep in mind!!!!
saya ni jual Crocs design bukan semua design....
tolongggggggglaaa jgn order segala design yg kowang suka dr Crocs nyer website dr saya
Pening pala saya nk attend permintaan u all
sampai tido mimpi2...design apakah yg kowang nk tu.....

last reminder!!!!
saya hanya jual takat design ni jek kawan -kawan..
1.Alice for girls
2.BAya with Jigbits for boys
3.Olivia for Women
4.Malindi for Women
5.Alice for Women ( sowi...last minute baru tau ada utk adult gak)
6.Athens for men
7.Scutes for Men
design2 lain akan di beritahu once stok2 sampai nnt
(maybe tk ambik byk kot)

Baju2 baby lak...semua yg ada sebelum ni dah out of stock!!!!
Stok baru sampai hujung bulan ni gak...
stock in hand very limited...tah hapa tah yg tinggal
so tak meriah lak nk jual pun...hehehehhee
tungguuuuuuuuu... hujung bulan tak lama pun....

P/s: Tolongla jgn tanya... "stok ni ada tk... ada lagi tak....?? " sbb kasut2 tu sampai lagi
pun idak Isk isk...sedihla nk jawab..huk huk huk...
Soklan yg paling penat nk jawab.... " Ori ke??? Authentic ke??? yg ni lagi penatttt
Perlukah saya bukak Butik Crocs baru semua owang nk percaya....
aduyaiiii ...macam mana nk jawab soklan2 kecepuk ni???
Sgt susah saya sbg penjual online nk jawab pertanyaan2 sebegini???...sungguh tk relevant.....

Utk memuaskan hati masing2...silalaaaaa ke crocs n bandingkanla kasut di sana dgn
yg saya jual nnt.... masa tu baru semua nganga mulut luas2.... hik hik hik
( padan muka...nk sgt beli kat butik ... )

No comments:

Post a Comment